sobota, 26 marca 2016

Zdrowych!

Zwykle się rozpisuję, opowiadam, leję wodę...dzisiaj będą tylko życzenia. Lanie wody zostawiam wam na poniedziałek!

Nigdy nie lubiłam składać życzeń, dopóki nie odkryłam, że wystarczy poznać jedno marzenie osoby, której składa się życzenia i wychodzą one szczerze (pod warunkiem, że się człek postara).

Dzisiaj piszę do wszystkich czytelników, szczerze, bo znam wasze co najmniej jedno życzenie. Jest również moim.

ZDROWIA! Ze wszystkim innym dacie radę, jeśli to jedno dopisze:)
Odpoczywajcie i pałajcie się chwilami rodzinnego spokoju (lub nie-spokoju, zależy co kto lubi:)
Przygotowałam dla was jeszcze kartkę - miał być kurczak, potem zając, wyszedł chomik. Ideologię dorobiłam, w końcu jestem mistrzem w odwracaniu kota ogonem ;)



Bywajcie w świątecznym nastroju!
Anuk

5 komentarzy:

  1. Anuk! Parę dni temu u Rybeńki napisałam to samo, kiedy zbierała intencje modlitewne. Powiedziałam: Proś o zdrowie, z resztą sobie poradzimy!
    Zdrowia zatem życzę na Święta i po.
    Niech będą pełne radosnej nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego zdrowego w takim razie :-))))))))))))))))))) Żonamietka

    OdpowiedzUsuń
  3. kic kic !!! ZDROWIA nawzajem;)
    troll

    http://www.e-gify.pl/gify/okazjonalne/wielkanoc/wielkanoc6.gif

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, zdrówka,zdrówka i jeszcze raz zdrówka dla Was:*

    OdpowiedzUsuń